DHK.nl - Logo - Beoordelingen

DHK.nl

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden543 beoordelingen in totaal

Uitstekende ervaring gehad bij eerdere bestelling waarbij heel attent nog werd nagevraagd of we zeker wisten of de deur wel naar buiten moest openslaan. Dit was nl. niet gebruikelijk. Bestelling werd eerder geleverd dan vooraf gemeld, dus meevaller en blijkt perfect te passen, alsof er een kluisverhuur dicht gaat. Ook bij deze tweede bestelling werd er weer heel adequaat en snel gereageerd. Vertrouw er dus volledig op dat ook deze bestelling perfect zal worden afgerond.

31 okt 2023
Kozijnen waren slecht geladen.. omgevallen in de aanhanger.

Beoordelingen voor DHK.nl

Kozijnen op maat besteld. Op tijd geleverd. Ik denk dat de prijs kwaliteit wel snor zit. Het is goedkoop en voor een garage prima spul. En zeker omdat ik het zelf plaats en ik nergens verstand van heb.
Ze denken mee, simpele en heldere website en geen kosten achteraf die “vergeten” waren. Goed als beoordeling, omdat ik het product nog niet heb.
28 aug 2024
Duidelijke website makkelijk te bestellen en een vlotte levering Klant vriendelijk
5 sep 2024
Ondanks dat de bezorging van de kozijn later is geleverd zijn wij tevreden.
4 sep 2024
Kozijn netjes verpakt aangekomen.
25 aug 2024
top kozijnen en goede service
29 aug 2024
Henk S.
Hardenberg
26 aug 2024
29 jul 2024
Goeie webshop! Meerdere kozijnen besteld en altijd perfect op maat en verstuurd via degelijke transporteurs. Zeker een aanrader. Ook heel klantvriendelijk en meedenkend als je een afwijkende wens hebt.
28 jul 2024
Kozijnen keurig geleverd, goed en snel contact, hadden 1 klink te weing (vergeten of van de pallet gevallen) maar binnen 3 dagen thuis gestuurd gekregen.
21 jul 2024
Snelle levering. Goed naar het bericht richting bezorger gekeken en deze nagekomen. Perfect.
29 jul 2024
alles goed als het kan een montage voorschrift meesturen Groeten Rienk
21 jul 2024
Komen hun afspraak na, snel geleverd, goed verpakt en prima kwaliteit.